A to bolo rečí, ako len 2 kusy sú ako tak letuschopné, aj to len na 5 minút, lebo hneď im začne svietiť kritická závada a zvyšné sú hrdzavý šrot, ktorý ani na náhradné diely nie je pomaly dobrý... a za 1 deň hneď 4 preleteli. Na tomto Fico potom zbiera tie svoje body, neuveriteľne mu títo magori nabíjajú muníciu. Spôsob komunikácie z politického hľadiska má vláda aj bez Matela príšerný.
Nepreháňaj! Nikto nikdy netvrdil, že sú letuschopné len 2 stíhačky.
Fakt je, že s nimi boli problémy. Len či neboli do značnej miery spôsobené tým, kto ich servisoval, lebo zjavne Ukrajinci dokázali pomerne rýchlo spojazdniť 4 kusy. Fico by mal radšej pomlčať, dobre vie, kto sa na ich servisovaní roky nabaloval.
Tak na "rozlucke" na leteckych dnoch v lete boli 4. Ukrajinci si na nich pred odletom spravili uz vlastny servis. Tie stroje bez ruskeho servisu (ktory sme samozrejme poslali domov) neboli schopne lietat. Problemy boli aj s nim.
Fico nech ide na smetisko dejin, tan by grcal, aj keby ostali na SK.
hold jar prisla trochu skor a tak migracia stahovanych vtakov zacal uz v marci, zrejme idu klast vajcia do svojho rodiska, priroda, priroda ai tak premyslena a krasna
Nedávno bol servisný technik na rozhovore a povedal, že oni sú normálne letuschopné, okrem možno 2-3 najhorších kusov, len kvôli reguliam nemôžu lietať, pretože servisný interval je 1000 hodín/10 rokov a musí sa spraviť generálka motora. A my dlhodobo na údržbu sereme, tuším že spomenul, že z 1/3 potrebného im vyčlenili prostriedky a podľa tabuliek im to vychádzalo, že majú na ani nie 2 celé hodiny týždenne prevádzky. Poliaci si voje MiGy poctivo servisovali a krásne im lietali, ešte od Nemcom dokúpili ďalšie. Každopádne pointa bola v tom, že tie regule servisných intervalov platia len v čase mieru, keď je vojna, netrápi ťa, že 10 rokov prešlo, sadneš a letíš, to lietadlo funguje.
A áno, bohužiaľ veľká časť politikov SaS, OĽaNO a tuším aj Sme Rodina sa vyjadrovala o letke ako o šrotoch, o nepoužiteľných kusov, ktoré už nikdy nikto nebude chcieť. Ja súhlasím, že tento kauf bol dobrý, rovnako ako trejd BVP 1 za Leopard 2. Ale komunikácia vlády je príšerná a Fico to 100% (zne)využíva a vďaka tomu až nechutne rastie. On nie je nikterak výnimočný rétor, ale tá protistrana mu doslova nabíja sama.
Osobne ma ide roztrhnúť od jedu, keď ten bradavičný kokot na tlačovke povie, že Leopard má manuálne nabíjanie a preto je medzi tankami niečo ako nemý film. Kurva a ani jeden sa nenájde, čo mu chrstne do xichtu, že manuálne nabíjanie cvičenej posádky zabezpečuje RÝCHLEJŠIU paľbu ako automat z 80. rokov! Ak sa nechajú otvorené dvierka do nabíjača, tak tam vie súkať patróny za 3-4 sekundy. T-72 má najpomalší autonabíjač z tankov... Od 6,5 minimum až po 15 sekúnd. Leclerc má napríklad 6 sekúnd.
Tak bojaschopné lietdlo je to, ktoré je letuschopné a fungujú mu zbraňové systémy. Naše MiGy nikdy v ostrej akcii neboli. Ale Ukrajinci ich vraj plánujú využívať skôr na obranné účely ako zostrelovanie dronov a "hlúpych" rakiet, na ktoré je škoda miliónová raketa z PVO. Tie naše MiG boli naposledy modernizované na modelový rok 1996, avioniku sme si odtiaľ vybrali, bohviečo si tam Ukrajinci dajú. Do vzdušných bojov proti ruským MiGom ich asi nenasadia.
ja si myslim, ze je uplne jedno ako zle to komunikovali, dolezite je, ze sa to uskutocnilo, pretoze v dezolatnej atmosfere slovenska sa to inak asi ani nedalo... a tiez si myslim, ze Nad je najschopnejsi minister obrany akeho slovensko kedy malo, ma len jednu hnusnu ale ze hnusnu chybu - obhajoval blbecka matelka
mna v poslednych dnoch trochu stve, ze media pozdvihuju celkom nepodstatny fakt, ze nove vipery boli povodne urcene pre namornu pechotu, akoby sa tym nejako snazili znizit dolezitost tohoto skveleho vymenneho obchodu, akoby viper nedokazal lietat nad pahorkatinami a udoliami :) a plus 500 hellfirov... akoze klobuk dole, co dokazalo ministerstvo obrany pre slovensku armadu a tym aj pre jej bojaschopnost a este aj pomohlo ukrajincom, co tesi este viac... Hegerovi a Nadovi nemozem a nesmiem upriet, ze sa hned od zaciatku vedeli postavit na spravnu stranu a za spravnu vec... ta komunikacia je len posledny z problemov, lebo podla priekumov hrozilo, ze tupa cast slovace by bola dovodom, ze by sa taky obchod nikdy ani neuskutocnil
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
A to bolo rečí, ako len 2 kusy sú ako tak letuschopné, aj to len na 5 minút, lebo hneď im začne svietiť kritická závada a zvyšné sú hrdzavý šrot, ktorý ani na náhradné diely nie je pomaly dobrý... a za 1 deň hneď 4 preleteli. Na tomto Fico potom zbiera tie svoje body, neuveriteľne mu títo magori nabíjajú muníciu. Spôsob komunikácie z politického hľadiska má vláda aj bez Matela príšerný.
Nepreháňaj! Nikto nikdy netvrdil, že sú letuschopné len 2 stíhačky.
Fakt je, že s nimi boli problémy. Len či neboli do značnej miery spôsobené tým, kto ich servisoval, lebo zjavne Ukrajinci dokázali pomerne rýchlo spojazdniť 4 kusy. Fico by mal radšej pomlčať, dobre vie, kto sa na ich servisovaní roky nabaloval.
Tak na "rozlucke" na leteckych dnoch v lete boli 4. Ukrajinci si na nich pred odletom spravili uz vlastny servis. Tie stroje bez ruskeho servisu (ktory sme samozrejme poslali domov) neboli schopne lietat. Problemy boli aj s nim.
Fico nech ide na smetisko dejin, tan by grcal, aj keby ostali na SK.
Keby zostali tu, tak by ich hneď ako bude môcť predal.
Ficovi je za Migmi luto, verim. Ved Vyboh na nich za servis vyryzoval milióny a teraz...
hold jar prisla trochu skor a tak migracia stahovanych vtakov zacal uz v marci, zrejme idu klast vajcia do svojho rodiska, priroda, priroda ai tak premyslena a krasna
Nedávno bol servisný technik na rozhovore a povedal, že oni sú normálne letuschopné, okrem možno 2-3 najhorších kusov, len kvôli reguliam nemôžu lietať, pretože servisný interval je 1000 hodín/10 rokov a musí sa spraviť generálka motora. A my dlhodobo na údržbu sereme, tuším že spomenul, že z 1/3 potrebného im vyčlenili prostriedky a podľa tabuliek im to vychádzalo, že majú na ani nie 2 celé hodiny týždenne prevádzky. Poliaci si voje MiGy poctivo servisovali a krásne im lietali, ešte od Nemcom dokúpili ďalšie. Každopádne pointa bola v tom, že tie regule servisných intervalov platia len v čase mieru, keď je vojna, netrápi ťa, že 10 rokov prešlo, sadneš a letíš, to lietadlo funguje.
A áno, bohužiaľ veľká časť politikov SaS, OĽaNO a tuším aj Sme Rodina sa vyjadrovala o letke ako o šrotoch, o nepoužiteľných kusov, ktoré už nikdy nikto nebude chcieť. Ja súhlasím, že tento kauf bol dobrý, rovnako ako trejd BVP 1 za Leopard 2. Ale komunikácia vlády je príšerná a Fico to 100% (zne)využíva a vďaka tomu až nechutne rastie. On nie je nikterak výnimočný rétor, ale tá protistrana mu doslova nabíja sama.
Pokiaľ viem, tak "letuschopné" a "bojaschopné" je rozdiel. Či sa mýlim?
Osobne ma ide roztrhnúť od jedu, keď ten bradavičný kokot na tlačovke povie, že Leopard má manuálne nabíjanie a preto je medzi tankami niečo ako nemý film. Kurva a ani jeden sa nenájde, čo mu chrstne do xichtu, že manuálne nabíjanie cvičenej posádky zabezpečuje RÝCHLEJŠIU paľbu ako automat z 80. rokov! Ak sa nechajú otvorené dvierka do nabíjača, tak tam vie súkať patróny za 3-4 sekundy. T-72 má najpomalší autonabíjač z tankov... Od 6,5 minimum až po 15 sekúnd. Leclerc má napríklad 6 sekúnd.
Tak bojaschopné lietdlo je to, ktoré je letuschopné a fungujú mu zbraňové systémy. Naše MiGy nikdy v ostrej akcii neboli. Ale Ukrajinci ich vraj plánujú využívať skôr na obranné účely ako zostrelovanie dronov a "hlúpych" rakiet, na ktoré je škoda miliónová raketa z PVO. Tie naše MiG boli naposledy modernizované na modelový rok 1996, avioniku sme si odtiaľ vybrali, bohviečo si tam Ukrajinci dajú. Do vzdušných bojov proti ruským MiGom ich asi nenasadia.
ja si myslim, ze je uplne jedno ako zle to komunikovali, dolezite je, ze sa to uskutocnilo, pretoze v dezolatnej atmosfere slovenska sa to inak asi ani nedalo... a tiez si myslim, ze Nad je najschopnejsi minister obrany akeho slovensko kedy malo, ma len jednu hnusnu ale ze hnusnu chybu - obhajoval blbecka matelka
mna v poslednych dnoch trochu stve, ze media pozdvihuju celkom nepodstatny fakt, ze nove vipery boli povodne urcene pre namornu pechotu, akoby sa tym nejako snazili znizit dolezitost tohoto skveleho vymenneho obchodu, akoby viper nedokazal lietat nad pahorkatinami a udoliami :) a plus 500 hellfirov... akoze klobuk dole, co dokazalo ministerstvo obrany pre slovensku armadu a tym aj pre jej bojaschopnost a este aj pomohlo ukrajincom, co tesi este viac... Hegerovi a Nadovi nemozem a nesmiem upriet, ze sa hned od zaciatku vedeli postavit na spravnu stranu a za spravnu vec... ta komunikacia je len posledny z problemov, lebo podla priekumov hrozilo, ze tupa cast slovace by bola dovodom, ze by sa taky obchod nikdy ani neuskutocnil