hulio.gulas.sme.sk

Hulio

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
hulio
Ešte nie je neskoro - stačí zdielať...
 
Angus
Angus | 15.7.2018 22:44

Bod c.9: nic z toho nie je pravda.


webasdf
webasdf | 15.7.2018 23:47

2) Tak prečo im potom príroda neumožňuje spraviť si dieťa? A proti prírode nie je ani kradnutie, kanibalizmus a zabitie.

3) S láskou sa vie postarať o dieťa aj stará mama alebo suseda ale to neznamená, že je to tak najlepšie.

4) Ani zoofília nie je choroba. Ani byť vrah, klamár alebo zlodej nie je choroba. Ani týrať deti a zvieratá nie je choroba.

5) Kto to definoval? Ty? Keď sa tu oháňaš Bibliou prečítaj si evanjelium Matúša 19:3-5: Tu k nemu prišli farizeji a pokúšali ho: Dovolené je mužovi prepustiť svoju manželku pre akúkoľvek príčinu? Odpovedal im: Či ste nečítali, že od počiatku ich Stvoriteľ stvoril ako muža a ženu? A ďalej hovoril: Preto opustí človek otca a matku a pripojí sa k svojej manželke a budú dvaja jedno telo.

6) Od detského domova je lepších veľa miest :D

7) Takže teploši sú správňaci a ostatní sú perverzáci. Fuuuha :D

8) Keď si si v Biblii študoval, čo je hriech asi ti niečo uniklo, tak to v rýchlosti napravím: 1. list Kornťanom 6:9,10: Alebo či neviete, že nespravodliví nebudú dedičmi kráľovstva Božieho? Nemýľte sa! Ani smilníci, ani modloslužobníci, ani cudzoložníci, ani muži súložiaci s mužmi, ani zlodeji, ani lakomci, ani opilci, ani rúhači, ani vydierači nebudú dedičmi kráľovstva Božieho!

Rimanom 1:26,27: Preto ich Boh vydal nehanebným náruživostiam, veď ich ženy zamenili prirodzený styk s mužmi za protiprirodzený, a podobne aj mužovia zanechali prirodzený styk so ženou a rozpálili sa vášňou medzi sebou: mužovia s mužmi páchali hanebnosť a za svoje poblúdenie sami na sebe niesli odplatu, akú si zaslúžili.


tmiro
tmiro | 16.7.2018 00:35

V tradicnej rodine sa dost hulaka, zena maka na vsetkych a dost casto je v nej iba jeden rodic.


Vara
Vara | 16.7.2018 06:42

Cely rok su vsade vtipy a narazky na rodinu. Slovne spojenie "tradicna rodina" je uz nadavka, ktoru používajú obhajcovia mensin na ponizenie rodiny ako takej.
Ale potom pride pochod a dozvieme sa, oni sa chcu byt rodina! Presne ta rodina, kde sa iba chlasce, buju deti a vladne tyrania!
Trochu schyzoidne, nie?


Hulio
Hulio | 16.7.2018 08:02

Samozrejme, že sa dá všetko dokázať, webasdf. Dokonca reálnejšími faktami než pár riadkov v biblii. Zaháňať sa malou skupinkou ľudí, ktorá si vybrala iného partnera ako inváziou kobyliek a robiť z toho koniec sveta a života na Zemi, je v poriadku? Prečo neriešiš a nebojuješ za týrané manželky takýmto spôsobom? Máš doma adoptované deti? Opýtal si sa ich kde sú ich starí rodičia? Stavím sa, že si nikdy v detskom domove nebol. Ja, žiaľ, áno.


Vara
Vara | 16.7.2018 08:39

Co stale riesite tyranie v manzelstve?
Ked je niekto homosexuál, tak to je zaruka ze nie je tiez tyran? Násilie je výlučne vecou hetero vzťahov? Chodte uz s tou vasou smiesnou logikou do hája!


Daniel
Daniel | 16.7.2018 09:18

To LGBT hnutie nechapem. Nech si ziju, ako chcu, len nech s tym, preboha, uz DAJU OSTATNYM POKOJ. Mne napriklad spoluzitie dvoch ludi rovnakeho pohlavia skor pride ako unik pred konfliktmi, ktore spoluzitie muza a zeny URCITE prinasa. Menej rodovych konfliktov, menej nepochopeni s ineho vnimania a vysvetlenia si situacie, atd, atd, atd. Tie 4 percenta, ktore maju problem s vlastnou identitou, OK, ale zbytok je len alibizmus a zbytocne drazdenie okolia. Organizuju vari podobne sexisticke pochody hetero ludia? A na zaver, ziadny muz nebude mat nikdy prirodzene s inym muzom potomka. NIKDY.


register
register | 16.7.2018 09:39

chcel som napisat nieco podobne ako Daniel. v podstate nikomu nevadia, ten "hejt" je z velkej casti umelo vytvarany prave lgbt komunitou, co sa na prvy pohlad zda kontraproduktivne, ale mozno je to nastroj ako ziskat stale vacsie benefity. Len aby to nedopadlo tak, ze o 50 rokov sa neoplati nebyt homosexualom, lebo trend je jednoznacne taky. A pritom riesenie je uplne jednoduche - nech si zije kto chce s kym chce a nech neotravuje verejnost. Drvivej vacsine verejnosti je to srdecne jedno. Tu istu drvivu vacsinu ale obtazuje to neustale propagovanie homosexuality.

pre mna za mna nech maju reg. partnerstva, i ked tie ich argumenty (prip. za manzelstva) su uplne jalove, vsetko sa da poriesit pravne na pockanie. Niekedy mi pripada ze lgbt od toho celeho humbuku ocakava ze casom ich "manzelstvo" s adoptovanymi detmi bude uplne bez rozdielu s "tradicnou rodinou". no nebude. vzdy budu potrebovat darcu bud spermii alebo vajicka, ziadne dieta nebude ich spolocnym potomkom. s tym sa musia zmierit a neriesit svoju frustraciu ci co to je na verejnosti.

@Vara: velmi dobry postreh: "Slovne spojenie "tradicna rodina" je uz nadavka, ktoru používajú obhajcovia mensin na ponizenie rodiny ako takej." tiez to zacinam tak vnimat, neviem ci cielom lgbt je, aby som sa max. o 10 rokov zacal hambit za to, ze mam zenu a 2 deti...

ked som sa uz rospisal, tak len dodam, ze nechapem "mainstreamove" media za to ich extremne preferovanie jedneho prudu / nazoru. od kvalitneho media ocakavam objektivne info z celeho spektra a precitam si, co ma zaujima. A nazor si vytvorim sam, nepotrebujem, resp. nechcem, aby mi bol podsuvany.


leader
leader | 16.7.2018 12:12

"2) Tak prečo im potom príroda neumožňuje spraviť si dieťa?" - priroda neumoznuje spravit si dieta aj mnohym muzsko-zenskym parom. Neplodnost narasta. Znamena to taketo pary nie su rodina? Nie. Cize plodenie je nutnou podmienkou rodiny


leader
leader | 16.7.2018 12:22

8 - prikazania napisal Boh, listy pisali apostoli. Kto je vyssia autorita?


matryx
matryx | 16.7.2018 14:32

mimochodom, boh neexistuje.


sdryx
sdryx | 16.7.2018 15:22

ako vies? ti to povedal ? :-D


webasdf
webasdf | 16.7.2018 15:52

@leader Ani jednemu homosexualnemu paru to priroda neumoznuje. Vacsine heterosexualnych parov to priroda umoznuje? Co je teda proti prirode? Alebo ich priroda diskriminuje hnusoba jedna...

Nech sa ti paci tu mas aj prikazanie: 3. Mojzisova 18:22 Nesmieš obcovať s mužom, ako sa obcuje so ženou. To je ohavnosť.' Este ti odporucam si nastudovat aky bol trest od Boha za homosexualitu a aky za ohovaranie. Trosku sa ti pletie zavaznost hriechov.


legnaw
legnaw | 16.7.2018 16:47

@daniel.... daj im aj ty pokoj... a nech maju vsetko to co mas aj ty


Hovado
Hovado | 16.7.2018 17:59

jeden pochod a ľudia už zabudli na všetky závažné problémy.. super!


macska
macska | 16.7.2018 18:19

"To LGBT hnutie nechapem. Nech si ziju, ako chcu, len nech s tym, preboha, uz DAJU OSTATNYM POKOJ" ---
To Kresťanské hnutie nechapem. Nech si ziju, ako chcu, len nech s tym, preboha, uz DAJU OSTATNYM POKOJ

"ziadny muz nebude mat nikdy prirodzene s inym muzom potomka. NIKDY." --- prirodzene nie. myslím si že nie je ďaleko doba, keď bude možné spojiť dna aj 2 mužov, aby mali spolu deti; dokonca bude možné spojiť 2 dna toho istého človeka, čiže človek bude mať môcť deti aj "sám so sebou"

"nech si zije kto chce s kym chce a nech neotravuje verejnost" --- ale budú s tým otravovať verejnosť, pretože sú im upierané práva ako majú iní, len preto že sú teplí, čo je diskriminácia

"nechapem "mainstreamove" media za to ich extremne preferovanie jedneho prudu / nazoru" --- no tak sa vám to vracia, to že ste ako veriaci v stredoveku robili to isté iným

"A nazor si vytvorim sam, nepotrebujem, resp. nechcem, aby mi bol podsuvany" --- výborne. preč s náboženskou výchovou


Angus
Angus | 16.7.2018 20:03

sdrtyx a tebe kto povedal, ze existuje? Naozaj veris tomu, ze sa vznasa na oblaciku a je trojjediny? Blahoslaveni CHUDOBNI DUCHOM... Chachacha...Biblia=naj rozpravkovejsia kniha na svete. Kto povedal tebe, ze existuje? Jan Pavol druhy? Tak len nadalej tomu ver. A v kostole nadalej davaj pedofilovi fararovi € na nove BMW a novy dom, ty somar.


leader
leader | 17.7.2018 04:34

Nabozenstvo nie je prirodzene. Ziadne ine zviera neprevadzkuje nabozenstvo a preto je proti prirode a malo by byt potlacovane


Angus
Angus | 17.7.2018 06:28

Cirkev ako taka by mala byt zakazana uz len za to, co robila pocas inkvizicie. Ze papa sa za to ospravedlnil? Da sa ospravedlnit za hroznu smrt upalenim, utopenim, uvarenim vo vriacom oleji, roztrhanim konmi, stiahnutim z koze, nasadenim spanielskej cizmy ci vyklbenim ruk? Cisti krestania. A rozpravky ako pan presiel suchou nohou cez rieku, vodu premenil na vino...Tomu nech veria ludia z Hornej Dolnej. Prave takych potrebuju.


Vara
Vara | 17.7.2018 06:36

Nadavat na nemennu historiu je znak malosti.
A nezabudajte, ze prave zo spolocnosti kde vladla tato zla cirkev sa vyvinula dnesna liberalna spolocnost, ktora vam umožňuje to co tu ukazujete. Vid taky blizky východ alebo africke nabozenstva.


register
register | 17.7.2018 06:43

@macska:
1. odstavec - v podstate suhlas, len tu je maly detail. tie protipochody su vzdy reakciou na lgbt pochody. nepamatam si, ze by niekedy zacali prvi. dalsia vec - ked maju slobodu prejavu zeleni, maju ju aj cerveni, zlti, modri, ...
2. odstavec - pravdepodobne ano, pokrok napreduje a ked pride do toho stadia, tak to asi bude mozne. tazko predpovedat. aj dnes bezne veci boli pred 50 rokmi sci-fi...
3. nesuhlas. pisal som o reg. partnerstvach. i ked vsetko by sa dalo v pohode poriesit uz teraz. co sa tyka adoptovania deti, to je na trocha dlhsiu diskusiu ako sa zmesti do kotla s gulasom
4. nesuhlas. cize podla teba to, ze cirkev robila bordel pred 500 rokmi ospravedlnuje media krivit dnesnu realitu? co tak informovat o vsetkom tak ako som pisal? nebolo by to lepsie? krivenie reality selektovanim, cenzurovanim, filtrovanim informacii nemoze viest k nicomu dobremu.
5. s tvojim dovetkom suhlasim


Angus
Angus | 17.7.2018 07:04

Ja som nenadaval, len som konstatoval. Nutit niekoho do viery, ako to napr.robili Spanieli (Atahualpa-ze pred smrtou musel pobozkat krizik), je maximalne ubohe. Asi ako nutit vegetariana jest maso.


Angus
Angus | 17.7.2018 07:11

Samozrejme, prd mu to pomohlo. Aj tak ho uskrtili. Zlati, mili a veriaci krestania...Vobec nechceli len zlato...


Angus
Angus | 17.7.2018 17:57

Nezabijes. Ale v mene krista mozes (zamerne male k). A miluj peniaze blizneho svojho.


Alli baba a XL výtržníkov
Alli baba a XL výtržníkov | 17.7.2018 18:07

macska - ty si to genove inzinierstvo predatujes ako koktailovy bar, kde nech da barman cokolvek do sejkra vzdy vide daka dobra pijatika, ale my nemame schopnost ovladat nase geny, keby sme to dokazali rakovinove bujnenie nam davno neskodi ale sluzi k rekonstukcii poskodenych tkaniv a organov, nepozname napr. vyznam telomerov len vieme, ze maju co docinenia s dlzkou dozitia bunky, objavila sa mlada disciplyna epigenetika, ... to by bolo na hodne dlhu reakciu.

Ale k teme, nerozumiem preco sa klinicka psychologia dakedy asi v roku 1982 rozhodla nevyvyjat terapeuticke postupy pre homosexualov, tak ako to robi u inych sexualnych deviacii, sami homosexuali o to casto maju zaujem a navstevuju roznych sarlatanov, lebo veda pre nich nic v tomto smere uz nerobi. Keby se doktora Kocha oznacili po neuspesnych pokusoch v terapii TBC oznacili za sarlatana, mucitela a vraha ludi, ktorych pod jeho rukami zomralo vela tak by sme mozno este dlho v 20 stor. nedokazali vytvorit kolektivnu imunizaciu, alebo rovnako u inych vedcov a medicinskych odborov keby sme zastavli vyvoj tak by sme toho naozaj vela stratili.

Ci nie su homosexuali potrestany uz dost. Su rizikovou skupinov pre HIV nakazu, nezanechaju potomkov, vzdy budu mensinou a aj napriek snahe integrovat ich nikdy nebudu bezprostredne zacleneni do spolocnosti. Ja by som teda viac energie venoval vyskumu ako im dat moznost aspon tym ktori o to maju zaujem upravit si svju sexualnu orientaciu na normalnu ako do vyvoja nevyspytatelnych monstier splodenych dvoma muzmi alebo dvoma zenamy. Toto by som neprial nikomu aby mu takto vytvoril alebo skor znetvorili potomka, nastastie to bioetika nikdy nedovoli a ziaden zvrateny miliardar nebude riakovat zdravie svojho este len planovaneho potomka. Opat odkazujem na profesora Kasparu, aj tejto teme sa venuje ako uznavany psychiater, ale tiez by som mu rad polozil otazku preco veda dala ruky prec, mozno po vyradeni tejto diagnozy zo zoznamu kilnickych diagnoz nedostanu na to ziaden grant ani program a tak to zaspalo, ale to iste by sa mohlo trebarz stat u pedofilie, ak bude niekto v americkom kongerese, v OSN a WHO velmi intenzivne kricat, ze pedofilia alebo ina uchylka nie je diagnoza, ze to je vrodena sexualna orientacia, tak sa moze stat, ze budeme musiet rovnako akceptovat pedofilov. Ja tu nemienim konspirovat, len naozaj nerozumiem preco im svet upiera pravo na nadej kvalitnejsieho zivota, tak ako ju dava ludom s inymi tazkoliecitelnymi diagnozami. Pripada mi to voci tymto nasim suputnikom ako poriadny podvod, my vas nebudeme liecit a vy budete na to, aj ked sami vnimate odchylku od normalu este hrdi. Ako keby po namesti chodili ludia s diabetom a kricali, ze su hrdi na diabetes. Pritom co poznam par homosexualov oni tam prevazne nechodia, skor tam stretnete nadsencv ktori im fandia ako tych co naozaj tymto neduhom trpia. Takze na hypotetickom pride diabetikov by ste asi stretli vela ludi ktori by mavali vlajkami v tvare pankreasu ale glukomer by tam zrejme nikto nepostradal.


moses
moses | 17.7.2018 19:31

Takze chces im davat peniaze zo statneho na liecbu? Tusim to bude na Nobelovku...


sdryx
sdryx | 17.7.2018 19:44

@Angus. ty si ma nazval somarom... som smutny. ale odpustam ti a zehnam ti, nech ti pan Boh ukaze svoju lasku.


macska
macska | 18.7.2018 12:00

"Ze papa sa za to ospravedlnil" --- aj aj niekoho zabijem a ospravedlním sa mu

"A nezabudajte, ze prave zo spolocnosti kde vladla tato zla cirkev sa vyvinula dnesna liberalna spolocnost, ktora vam umožňuje to co tu ukazujete" --- to je pravda. ale dovolila to cirkev? nie, bola proti. liberalizmus a demokracia sa vyvinuli napriek odporu cirkvi

register: "ked maju slobodu prejavu zeleni, maju ju aj cerveni, zlti, modri, ... " --- ale ako dlho? ak sa niečo stane s civilizáciou (zdá sa že k tomu smerujeme), tak cirkev a veriaci zase začnú prenasledovať a zabíjať iných (verím tomu)

register: "krivenie reality selektovanim, cenzurovanim, filtrovanim informacii nemoze viest k nicomu dobremu." --- to "extremne preferovanie jedneho prudu / nazoru" som nemyslel doslova, že to robia úmyselne napriek, aby veriaci trpeli, to bola len taká úvaha. ale vidieť že dejiny sa otočili: veriaci robili zle, teraz sa im deje zle

Alli baba a XL výtržníkov: "nemame schopnost ovladat nase geny" --- zatiaľ

"Ci nie su homosexuali potrestany uz dost... vzdy budu mensinou" --- menšiny treba chrániť

"sexualnu orientaciu na normalnu" --- oni nie sú nenormálni, sú len iní

Abrahám souložil s jedním ze svých otroků, Mojžíš měl poměr s Jozuem, kterého proto vybral za svého nástupce, náš první král Saul měl zase poměr s prorokem Samuelem a obzvláštì silnou homosexuální orientaci měl král David, který si pořídil celý harém mladých chlapcù ve věku kolem deseti let. A to jsou jen ty nejznámější případy ale mohl bych jmenovat i další, poměr s jiným mužem měli také například Izák, Jákob, proroci Eliáš, Izajáš, Daniel, Ezdráš a Nehemijáš, Jonáš i mnozí další.
( http://666info....y/#comment-640)

v Talmudu je psáno: Yebamoth 63a: Adam souložil se všemi zvířaty v zahradě Eden, s dobytkem obcoval i Ábel, Izák a Jákob, stejně tak jako Noe a jeho synové. Mojžíš to sice zakázal, ale tento zákaz nebyl nikdy dodržován. Král
David, stejně tak jako králové Jerobeám, Jehù a Joakím, i proroci Ezechiel, Ozeáš, Abidiáš Zachariáš a Malachiáš často obcovali s krávami, ovcemi a kozami. V Bibli, která je určená pro gojímy se o tom nepíše, ale v Talmudu ano. Podle Talmudu není soulož se zvířetem žádná hanba a tento druh pohlavního styku je
povolen nejen mužům, ale dokonce i ženám, o čemž svědčí výrok z Talmudu: Yebamoth 59b: Žena, která obcovala se zvířetem si může vzít židovského duchovního
( http://666info....y/#comment-640)

Krátce poté, co se Kolumbus r. 1492 vylodil v Americe, obrátily se Španělsko a
Portugalsko na papeže... aby rozdělil nová území mezi jejich země... Španělé
prohlašovali, že jelikož papež jednal v Božím zájmu... vypracovali dokument,
který měl domorodce informovat o papežově rozhodnutí. Vyžadovali od nich, aby
přijali křesťanství a staly se poddanými španělského krále. Pokud se tomu
vzepřeli, Španělé se cítili oprávněni vést proti nim v Božím jménu "spravedlivou"
válku. Requerimiento bylo ultimátum, které v 16. stol. četli španělští conquistadoři
domorodcům. Text se četl nahlas ve španělštině nebo latině, Od domorodců se
vyžadovalo, aby uznali autoritu katolické církve: "Jestliže to neučiníte ... s
pomocí Boží proti vám zaútočím s velikou silou a budu s vámi válčit na všech
stranách a všemi možnými způsoby a ujařmím vás a podrobím církvi a Jejich
Výsostem. Vezmu vás a vaše ženy a děti a uvrhnu vás do otroctví... Odejmu vám
váš majetek a zahrnu vás vším možným příkořím sa strázněmi... Smrt a útrapy,
které se na vás snesou, budou vaší vinou, ne vinou Jejich výsostí, či naší".
/T.Todorov:Dobytí Ameriky – Problém druhého/
( http://www.i-ateismus.cz/2014/09/buh-mezer/comment-page-12/#comments)


register
register | 19.7.2018 07:16

toto vlakno by mohla byt celkom zaujimava diskusia, skoda ze nieje dost casu... :)

@macska: s tou slobodou som si viacmenej isty, ze uz nikdy neklesne na uroven stredoveku. dovodom je

internet a celkovo dnesna (a neustale zvysujuca sa) technicka vyspelost. sirenie informacii nebolo nikdy

jednoduchsie a keby sa schylovalo k niecomu velkemu, verim tomu, ze by sa behom dna zorganizovali miliony

ludi. v pripade globalnej udalosti kludne aj stamiliony. jasne, nutnou podmienkou je komunikacia /

mobilita. verim ale tomu ze miliony sikovnych inzinierov by sa vynasli...

zacala sa tu riesit pedofilia. Tych ludi je v spolocnosti urcite ovela viac ako si myslime, drviva vacsina to zvlada, i ked je to isto vacsi boj sameho so sebou ako napr. u homosexuala co na to nieje "hrdy".
k pedofilii sa ale nikto neprizna, kedze takyto "coming out" by bol pre jeho osobny aj profesijny zivot

devastacny. a to pritom ti ludia za to nemozu - narodili sa tak rovnako ako homosexuali. casom si mozno povedia ze budu tiez robit pochody, ved maju rovnake pravo sa slobodne vyjadrit ako hocikto iny... a potom si niekto povie preco zasa otravuju? no preto, lebo otravovali zlti, zeleni, cerveni, tak aj my chceme... riesenie: zakazat pochody propagujuce AKUKOLVEK sexualnu orientaciu. ved to je sukromna intimna vec kazdeho cloveka.


macska

 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader